EUclaim Reviews

14.631  Uitstekend
TrustScore 4,5 uit 5

4,4

In de categorie Juridische diensten en overheid

Een review schrijven

BedrijfsactiviteitBekijk alles

Reviews4,4

14.631 in totaal


Sorteer:


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wat geduld nodig, maar met resultaat

Het proces duurt even, maar uiteindelijk met resultaat. Helaas zijn er luchtvaartmaatschappijen die consumenten in de kou laten staan (in ons geval SWISS) terwijl je als consument o.b.v. EU-wetgeving recht hebt op een vergoeding. EU Claim is dan absoluut een uitkomst.

Datum van ervaring: 30 april 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor je positieve review, Arjan. Wij maken het helaas vaker mee dat de airline niet of niet direct meewerkt waardoor het proces langer kan duren dan gewenst. Uiteraard blijven wij volharden en willen wij er alles aan doen om je claim vergoed te krijgen. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

EUclaim, wint van de KLM.

EUclaim, heeft hun best gedaan om de claim bij kLM te vorderen, dat is gelukkig gelukt ondanks hardnekkige weerstand van KLM. De informatie voorziening hoe het proces loopt is goed, je krijgt regelmatig mails over de status.

Datum van ervaring: 02 juni 2023

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review Jan Hein Engel. Wij zijn blij het claimbedrag te hebben kunnen incasseren. Wij vinden het ook belangrijk om je goed op de hoogte te houden van het verloop. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Aanrader. Netjes mijn geld terug zonder problemen.

Kan niet anders zeggen dan dat ik super ben geholpen. Makkelijk systeem, waarin alles makkelijk geüpload en bijgehouden kan worden. Daarnaast kun je makkelijk inloggen en updates zien over de status van je aanvraag. 1 keer gebruik gemaakt van de berichten functie, waar ik binnen 24 uur antwoord kreeg op mijn vraag. Ben echt goed geholpen en het geld is zonder moeite toegekomen. In het begin even tijd investeren in het verzamelen van alle benodigdheden en daarna kun je het loslaten.
Werkt super! Zou het zeker aanraden!
Enige nadeel is dat ze wel een groot deel van het te ontvangen bedrag af halen, maar ook weer begrijpelijk als je verder niets meer hoeft te doen ervoor.
Goede ervaring! Ik zou het zo weer gebruiken.

Datum van ervaring: 03 mei 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review Sophie. Fijn dat wij dit voor je hebben kunnen doen en vinden het ook erg belangrijk dat je alles kunt volgen in het online dossier. Voor een goed verloop hebben wij inderdaad documenten nodig maar vanaf dat moment gaat alles vanzelf voor je als klant en doen wij het werk voor je. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Vertraging Vlucht

Duidelijk in de communicatie maar wel aan de dure kant, de hoeveelheid werk in verhouding met de kosten is mede door wat je zelf aan moet dragen en in moet vullen best wel prijzig.
33% en daarover dan nog administratiekosten vind ik best wel aanzienlijk.
Dat komt mede doordat er bij de meeste luchtvaartmaatschappijen vaste vergoedingen gehanteerd worden .

Datum van ervaring: 31 maart 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Jan Romeijn. Bedankt voor je review. Wij staan ervoor om altijd duidelijk en transparant te communiceren. Dit geldt ook voor onze kosten welke duidelijk vermeld staan op onze website bij de algemene voorwaarden. Wij willen ook alles zoveel mogelijk uit handen nemen maar hiervoor hebben wij documenten nodige waarmee wij uw claim kunnen indienen bij de airline. Dit is ook vanuit de airline een vereiste. Wij berekenen een fee van 29% en euro 33,-- administratiekosten. Hiervoor verrichten wij een aanzienlijke hoeveelheid werk en nemen wij hiervoor alles uit handen voor u als klant. Wij hopen hiermee wat meer duidelijkheid te hebben gegevenen wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super blij

Super blij. Euclaim bijt zich erin vast en neemt geen “Nee” als antwoord. Duurde even (de airline wilde niet toegeven), maar uiteindelijk mijn geld gehad.

Datum van ervaring: 30 april 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor je positieve review, Ardjoen Bihariesingh. Wij vinden het belangrijk om vol te houden. Als een claim wettelijk bepaald toegekend moet worden dan doen wij hier alles aan om het compensatiebedrag te innen bij de airline. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Zelf doen moet je niet willen.

Van de dingen die je best zelf kan oplossen, maar niet zelf aan moet beginnen, staat een claim indienen in mijn top 3. Uitbesteden bespaart een hoop frustraties. En ja, daar betaal je voor, lijkt me logisch.
Euclaim reageert snel, is duidelijk, houdt je op de hoogte en alles is terug te vinden in een overzichtelijk dossier. Na 2,5 maand was duidelijk dat mijn claim gehonoreerd was. Een mooi kerstcadeautje.
Euclaim werkt gelukkig sneller dan ik met mijn review. Van mij krijgen ze 6 sterren.

Datum van ervaring: 15 december 2023

Antwoord van EUclaim

Beste Gea Verhagen. Bedankt voor je positieve review. Wij vinden het zeer belangrijk dat wij alles uit handen kunnen nemen en je nagenoeg geen omkijken hebt naar de claim. Hiervoor hebben wij het online dossier ook beschikbaar gesteld om zo het verloop op de voet te kunnen volgen. Wij zijn erg blij dat wij de claim voor je hebben kunnen incasseren en wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen. Continue op de hoogte gehouden waar in het proces we zaten en met een positief resultaat. Erg tevreden

Datum van ervaring: 05 mei 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Kevin van Oosterwijk. Bedankt voor je positieve review. Fijn dat wij de compensatie voor je hebben kunnen incasseren en wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Alle zorg werd uit handen genomen

Alle zorg werd uit handen genomen, al duurde het wat lang. Onze trip was in januari 2022. Desondanks was het fijn dat we zo af en toe updates kregen dat ze er nog mee bezig zijn, dat gaf een goed gevoel.

Datum van ervaring: 03 mei 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor je positieve review Frenk Peterschlingmann. Wij vinden het belangrijk om juist alles uit handen te nemen zodat je er als klant geen omkijken naar hebt voor wat betreft het proces van de claim. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bewezen deskundigheid EU Claim

EU Claim bleek duidelijk ervaring te hebben met luchtvaartmaatschappijen die proberen onder een claim uit te komen. Een particulier neemt vaak niet het risico aan een gerechtelijke procedure te beginnen, wanneer men de kans loopt voor de kosten op te draaien. EU Claim bleef volharden met de kennis dat de klant in haar/zijn recht stond. Zonder de deskundigheid van EU Claim was een succesvolle uitkomst er niet gekomen. Wij danken hen voor de geboden service.

Datum van ervaring: 10 april 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Wim. Bedankt voor de positieve review. Helaas leert de ervaring dat luchtvaartmaatschappijen niet altijd goed of niet meewerken om een claim uit te betalen. Wij willen er dan ook alles aan doen om dit te bewerkstelligen. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dit is de 2e keer dat wij EU claim…

Dit is de 2e keer dat wij EU claim hebben ingeschakeld en met succes. De laatste keer is het tot een rechtszaak gekomen en die hebben ze dus gewonnen. Dat traject heeft bijna 2 jaar geduurd omdat Lufthansa nergens op reageerde. Dat proces hadden wij zonder hun hulp nooit volgehouden of überhaupt ingegaan.

Datum van ervaring: 19 april 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Roger. Bedankt voor de positieve review. Wat goed om te horen dat wij voor een tweede keer de claim voor je hebben kunnen incasseren. Helaas leert de ervaring dat het soms langer kan duren voordat de airline meewerkt maar wij doen hier dan alles aan om dit voor elkaar te krijgen. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Eurclaim zet alles op alles om recht te…

Eurclaim zet alles op alles om recht te behalen. Bij niet reageren vliegmaatschappij maken ze er een rechtzaak van. Eerst via verzekering geprobeerd, maar daar moest je bewijs van vliegmaatschappij hebben ( die we dus niet hadden omdat we geen contact kregen). Verzekering deed dus niets. Dus heel blij dat het euroclaim wel gelukt is.

Datum van ervaring: 12 april 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Tom Willemsen, bedankt voor de positieve review. Wij willen er zeker alles aan doen om je claim vergoed te krijgen. Wij zijn dan ook blij dat wij de compensatie voor je hebben kunnen incasseren. Veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super goede afloop

Super goede afloop! Alles wordt voor je geregeld

Datum van ervaring: 03 mei 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Cynthia. Bedankt voor je positieve review. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

dankzij EUclaim geld ontvangen, waar KLM het onterecht had afgewezen

ik had jullie echt nodig deze keer. KLM had de claim onterecht afgewezen, maar ze wilden niet luisteren ondanks herhaaldelijk verzoek.

en daarnaast
gemakkelijke procedure
je wordt goed op de hoogte gehouden van de stappen en de voortgang

Datum van ervaring: 19 april 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Peter van Zanten. Bedankt voor de positieve review. Wij vinden het belangrijk dat de procedure voor je als klant niet ingewikkeld is en wij nemen graag alles uit handen voor je. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nooit meer verwacht na dik 10 maanden, maar uiteindelijk gewonnen

Nooit meer verwacht na bijna 1 jaar, maar uiteindelijk toch de zaak gewonnen, EUclaim bijt goed van zich af en wij hebben met ons vieren toch nog 1572€ netto op onze rekening gekregen van de 2400€, maar we hadden bijna de moed opgegeven. We zijn met ons vieren naar Bonaire geweest met Tui, maar terugreis was een ramp. We kregen op de dag van vertrek te horen dat we met KLM terug zouden vliegen, naar Tui in Bonaire nog geweest ter plekke, maar hij verzekerde ons dat we met KLM mee terug konden, vlucht was ook veel later, maar er konden maar 3 van de 4 mensen mee terug, de vlucht van KLM zat echt vol. Uiteindelijk één stel achtergebleven en er konden dus maar 2 mensen mee terug, ze zijn de volgende dag weer terug gevlogen. Wat een mooi einde had moeten zijn na 2 weken Bonaire werd dus een ramp. Maar wij gaan voortaan mooi met KLM, wat een aardige steward en stewardessen, ze hebben ons beide, 2 stellen letterlijk in de watten gelegd. Tui wilde ook nog de schuld geven aan KLM, hun moesten het uiteindelijk maar mooi oplossen, maar zo zie je maar weer, boontje komt om zijn loontje.

Datum van ervaring: 18 april 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review Emjeeke.Wij staan ervoor om er alles aan te doen om je claim vergoed te krijgen. Wat vervelend dat u problemen heeft gehad met uw vlucht. Wij begrijpen dat dit niet prettig is. Wij zijn blij dat wij dit hebben kunnen verzachten in de vorm van een compensatiebedrag. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding en staan je graag weer terzijde bij een eventuele volgend vluchtprobleem. ~Henrike


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Baal ervan dat we het niet via klm…

Baal ervan dat we het niet via klm hebben gedaan. Twee andere via klm gedaan en minder tijd en minder hoeven te doen. En dan wordt er zoveel ingehouden. Schandalig

Datum van ervaring: 27 april 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Jurgen van Hummel. Bedankt voor je review. Wij begrijpen dat het vervelend kan zijn als de afhandeling van een claim lang kan duren. Helaas heeft de airline niet meegewerkt maar gelukkig zien wij dat je claim, ondanks het lange verloop, is gehonoreerd en inmiddels is uitbetaald. Wat betreft onze kosten, deze kun je altijd vinden op onze website bij de algemene voorwaarden. Voor het werk wat wij hebben gedaan voor jou en de claim hanteren wij een percentage en een bedrag aan dossierkosten. Wij hopen je hiermee wat meer duidelijkheid te hebben gegeven en wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super afhandeling

Super afhandeling van een dubbele claim! Erg dankbaar. Prima communicatie via het verleende platform over input en output van een zaak.

Datum van ervaring: 19 april 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Tobias. Bedankt voor je positieve review. Wij vinden het belangrijk om duidelijk en transparant te communicieren. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik wacht sinds juni 2022 op actie van…

Ik wacht sinds juni 2022 op actie van EU claim richting Ryanair. Vlucht vertraagd vanwege technisch probleem. Duidelijke casus. EU claim blijft maar draaien met smoezen van claim in onderzoek, opstarten juridische procedure kost tijd, dossier verder onderzoeken ...etc
Er gebeurt dus al 22 maanden NIKS.

Datum van ervaring: 02 april 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Hunter, bedankt voor je review. Wij refereren graag naar ons bericht van 2 april jl. Het gaat hierbij om een vlucht uitgevoerd door EasyJet en niet door Ryanair. Ik heb u een bericht gestuurd in uw claim en u kunt dit nalezen in het online dossier. Wij vertrouwen zeer zeker op een goede afloop. ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prima service gehad

Prima service gehad. Hebben samen met hun internationale partner onze klacht effectief en volhardend opgepakt en afgerond.

Datum van ervaring: 03 mei 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Ernst Taris. Bedankt voor de positieve review. Wij staan ervoor om volhardend te zijn en te blijven zodat wij het compensatiebedrag uiteindelijk kunnen incasseren voor je. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bij twijfel...gewoon doen!

Wij zijn erg tevreden over de wijze waarop onze claim is behandeld door EU-claim. De werkwijze vinden wij zeer vakbekwaam en doortastend. Daarnaast werden wij goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken via het account.

Datum van ervaring: 23 februari 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Marian. Bedankt voor je positieve review. Wij vinden het belangrijk om goed werk te leveren en te zorgen dat een claim vergoed wordt door de luchtvaartmaatschappij. Uiteraard spreekt het voor zich dat wij u het gehele proces goed op de hoogte houden. Wij wensen u veel plezier met de vergoeding! ~ Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Goede begeleiding en communicatie

Goede begeleiding en communicatie, en het is gelukt de claim te incasseren ondanks het herhaaldelijk niet meewerken van de luchtvaartmaatschappij. Ze gaan bij eu-claim tot het uiterste om je te helpen

Datum van ervaring: 19 april 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review. Fijn dat wij van dienst zijn geweest en de claim hebben kunnen incasseren voor u. Wij wensen u veel plezier met de vergoeding! ~Henrike